Skip to toolbar

ОБУКА ЗА ТЕЛЕМАРКЕТИНГ И ТЕЛЕФОНСКА ПРОДАЖБА

Во услови на се понагласена животна и деловна динамика и недостаток на време за реализација на нашите желби и потреби, ефикасноста на компаниите чиј доминантен продажен модел е преку телефон, секако добива на значење.

Телемаркетингот се дефинира како контактирање, квалификување и промовирање на производите и услугите на потенцијални клиенти со користење телекомуникациски уреди како што се телефон, факс и интернет. Не вклучува директен маркетинг по пошта. Телемаркетингот може да се спроведува преку телемаркетери или преку автоматски телефонски повици или „робо – повици„.

Иако телемаркетингот уште се нарекува и телепродажба, сепак постои разлика меѓу овие два поими.

Додека телепродажбата вклучува продажба директно на клиенти по телефон, телемаркетингот има поширок опсег.

Телемаркетите користат телефонски повици за да генерираат интерес, да понудат информации, да добијат повратни информации од клиентите и да стекнат конкурентна предност. Улогата на телемаркетингот е да создаде изгледи за продажба, додека телепродажбата ги претвора можностите во продажба на производите и услугите на компанијата.

Телемаркетингот има свои одлики кои го прават различен и специфичен во однос на класичниот маркетинг. Секој оној кој (ќе) се занимава со оваа професија има потреба детално да се запознае со специфичноста на телемаркетингот и да завладее со техниките со кои ќе го подигне својот учинок.

За таа цел ви нудиме обука каде ќе се запознаете со значењето на телемаркетингот и како да користите успешни методи и техники со цел постигнување најоптимални резултати користејќи го телемаркетингот како средство за комуникација односно продажба.

Be the first to add a review.

Please, login to leave a review
Add to Wishlist
mersin eskort - eskişehir escort bayan -
betpark
- trbet.vip - redwin1.club - ngsbahis.biz - bettilt.biz -
dinamobet
-

benjabetgiris.com

-
superbetin.live
-
seo
- celtabet.pro -

vdcasino.pro

-

Sağlık Sen