Skip to toolbar

SEO Оптимизација

Оптимизација на алатките за пребарување е процес на подобрување, односно зголемување на волуменот и квалитетот на сообраќајот кон една Web страна. Притоа, овој процес се остварува преку природни, бесплатни органски или алгоритмички трикови, за разлика од други форми, како што е маркетингот на алатки за пребарување за кој треба да се плати определена цена. Теоријата вели дека колку една страна побрзо или повисоко се пласира во листата на резултати, толку повеќе ке добие посетители, односно сообраќај. SEO може да таргетира различни типови на пребарувања како што се пребарување на слики, локално пребарување, видео пребарување и индустриски специфични вертикални пребарувања. Како семрежната маркетиншка стратегија, SEO зема впредвид како алатките за пребарување функционираат и што всушност луѓето пребаруваат. Оптимизирање на една Web страна бара средување на нејзината содржина, HTML-то и поврзаното кодирање за да се зголеми и важноста на определени клучни зборови а и за да се тргнат бариерите што ги носат индексираните активности на алатките за пребарување. Акронимот SEO стои за search engine optimization односно оптимизација на алатките за пребарување, термин усвоен од индустријата на консултанти, кои ја извршуваат оптимизацијата во корист на клиентите, и од страна на вработените кои извршуваат SEO услуги. Овие лица можат да ја понудат услугата на оптимизација сама или во склоп на поширока маркетинг кампања. Бидејќи најчесто оптимизацијата бара промена на HTML јазикот, многу е покорисно и поефективно SEO тактиките да бидат вклучени уште во изработката и дизајнот на Web страната. Терминот „search engine friendly” односно,пријателски настроена алатка за пребарување значи дека мениата, сликите, видеата, картичките за купување и други елементи се оптимизирале за целта на алатките за пребарување.

 

Индексирање

Водечките алатки за пребарување, како што се Googlе и Yahoo, користат т.н.crawlers за пронаоѓање на страни во нивните алгоритамски резултати од пребарувањата.Страните коишто се поврзани со други индексирани страни не мора да се впишат бидејќи тие автоматски се пронаоѓаат. Некои алатки за пребарување, како што е Yahoo, оперираат со тоа што треба да се плати определена цена, или како пакет цена или цена по еден клик. Со ова тие гарантираат вклучување во базата на податоци, но не и специфично рангирање во резултатите од пребарувањето. Google го нуди Google webmaster tools, којшто осигурува дека сите врски се пронајдени, особено страни коишто не можат автоматски да се најдат преку следење на линкови.

Во SEO се вклучени два главни процеси:

  • Off-site оптимизација
  • On-site оптимизација

Be the first to add a review.

Please, login to leave a review
Add to Wishlist
mersin eskort - eskişehir escort bayan -
betpark
- trbet.vip - redwin1.club - ngsbahis.biz - bettilt.biz -
dinamobet
-

benjabetgiris.com

-
superbetin.live
-
seo
- celtabet.pro -

vdcasino.pro

-

Sağlık Sen